glayíu del díi

viernes, 9 de agosto de 2013

Coses, cosadielles nel paraísu. (1.2)

¡¡Ye increyible!! Poro... Non lo pueo creyer, poro los mios güeyos la cámara de semeyes pónlo ehí. Son fechos, non datos...
Fai cuatru mese fize un post nel que glayaba qu'hebíen iguao, na carretera pela que furrulo cuasi toos los díis, lo de las señales. Poro non foi l'unicu, ya que otros tres meses enantes del caberu, hebía fechu la denuncia de que dos señales taben xuntes nel mesmu llugar.
Yo quedé ablucao al ver qu'hebían llantau la señal que quitaron (bien quitá), la de prohibíu a más de 70, ya la hebían espetáu nel otru llau de la carretera. ¡¡Sí!! Nel otru llau, poro nel mesmu sentíu. Si vais per ellí ta nidiu... Tan na mesma llínea.
Ya agora ¿qu'hai que facer? ¿Baltiála? ¿Facer una denuncia "oficial"? ¿Suspender al trabayor un mes esin sueldu si tién carné de conducir?
A lo meyor ye que como tá'l cimenteriu cerquina quieren que portemos p'allá. Véte tu saber, qu'igual cola crisis non se muerre la xente (casa que sedría bono); o pior, que la xente sigue morriendo poro non los portan pa Lllavanderu (dichu que falábamos en La Peral-Illas pa cuandu mos referíamos al fechu de morrer, ya que'l cimenteriu tá nesi llugar).
Yo, de xuru, apetézme atopáme cola "parexa" de fechu de los viriles pol llugar pa facéyos saber "oficialmente" tal fechu. A la policía llocal non-yos voi dar avisu, que son de la mesma ca' que mandó facer esa xera.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
¡¡Es increíble!! Pero... No me lo puedo creer, sin embargo mis ojos y la cámara de fotos lo certifican. Son hechos, no son datos...
Hace cuatro meses hice un post en el manifestaba que habían arreglado, en la carreterapor la que circulo casi todos los días, el tema de las señales. Tampoco fué el único, ya que tres meses antes de éste último, había hecho la denuncia que había dos señales juntas en el mismo lugar.
Pero quedé asustado al observar que había puesto la misma señal que quitaron (bien quitada), la de prohibido circular a más de 70, y la habían puesto en el otro lado de la carretera. ¡¡Sí!! En el otro lado, pero en el mismo sentido. Si pasais por allí, está claro, están en la misma línea.
Y ahora ¿qué es llo que hay que hacer? ¿Quitarla? ¿Hacer una denuncia "oficial"? ¿Suspender al trabajador un mes sin sueldo si posee carnet de conducir?
A lo mejor es que como el cementerio se encuentra muy cerca quieren que vayamos hasta allí,Vete tu a saber, que igual por medio de la crisis no se muere la gente (cosa que sería buena); o peor, que la gente siga muriendo pero no los llevan para Llavanderu (dicho que decíamos en La Peral-Illas para cuando nos referíamos al hecho de morir, ya que el cementerio se encuentra en ese lugar).
Yo,seguramente, me gustaría encontrarme con la "pareja" de hecho de los viriles por el lugar, para hacerles saber "oficialmente" el hecho. a la policía local no les daré el aviso, que son de la misma casa que ordenó hacer el trabajo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario